Listopad 2008

ANTIFA

30. listopadu 2008 v 21:46 INFo
Antifa chce společně s drogami a cikány dělat pořádek???
To může napadnout jenom vyhulenou feťáckou palici.
Antifa ve squotech a cikání ve vybydlenejch barácích.
"Vrána k vráně sedá" tak v tomhle případě to sedí 100%.

Antifa Ha Ha Ha

10 000 návštev Jmana blogu

28. listopadu 2008 v 8:00 | jmana.blog.cz |  INFo
10 000 návštěv na tomto blogu znamená, že jste stále tady a rádi se někteří vracíte, zanecháváte komentáře a dozvídáte se spoustu nových a zajímavých věcí. Právě vám patří poděkování. Bez vás by tento blog neměl žádnou váhu a stával se nepotřebným. Jmana.blog.cz přeje všem svým čtenářům klidné a spokojené chvíle v nadcházejícím vánočním období a zatím loučím se s vírou v lepší čisté a bílé časy.

Otevřený dopis ministru Langrovi

27. listopadu 2008 v 14:40 POLITIKA
Pane ministře,
mám dva syny, je mi 45 let. Bydlím ve vesnici u Teplic. Nemám ve svém okolí žádnou romskou rodinu. Jsem šťastná, že nemusím žít v beznaději jako obyvatelé Janova. V roce 1989 jsem byla na všech demonstracích v Teplicích a v Praze a moc jsem si přála demokracii a svobodu. To, co se teď tady na severu děje je horší než tenkrát.



Svoboda nekončí tam, kde začíná nesvoboda druhého, Policie chrání (s prominutím) grázly před slušnými lidmi.
Copak je to nesplnitelný sen - chci, aby ten, kdo nechce pracovat, klidně umřel hlady.
Ten, kdo si zničí byt, uřízne topení, ať zmrzne. Co se stane mě a mým dětem jestliže:



Nebudeme pracovat.
Nebudeme platit nájem.
Budeme na romy vykřikovat rasistická hesla.
Budeme kolem sebe dělat bordel a ničit své okolí.
Budeme obtěžovat romské rodiny hlukem, smradem.
Budeme krást.
Uřízneme si topení a rozbijeme okna.



My - budeme bezdomovci, chcípající hlady. Vyčíslí nám dluhy za zničený byt a na krku budeme mít trestní oznámení za hanobení té jejich slavné rasy.
A budeme se za vše stydět.



Oni - tmaví a ukřičení - dostanou nový byt, sociální dávky, nové zařízení bytu a ochranu policie. A budou vykřikovat jak pro ně stát nic nedělá.



Náš slavný státní rozpočet nemá peníze na centra pro slepé, vozíčky pro postižené, lůžka pro staré a nemocné. Kolik peněz z naší práce stojí taková normální romská "rodina"? Nestydíte se, páni a dámy tam "nahoře" kdo o nich rozhodujete. Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna?



Asi tedy jsem rasista. Tohle už přeci není možné !!!! Cítím obrovský vztek a beznaděj. Proč jsem vlastně tenkrát chtěla tu demokracii a svobodu? Aby se Ti, kteří poctivě pracují a žijí měli dobře. Čeho jsem já a mě podobní dosáhla? Ti kdo poctivě pracují a žijí, živí líné, sprosté a primitivní prasata a ještě se bojí, aby jim nebylo vyčteno , že je živí špatně.



Příští volby jsou pro mě jasné - DS, Národní odpor, kdokoliv, kdo s tímhle "bordelem" tady zatočí, ano budu volit i neonacisty. A píšu to s plným vědomím odpovědnosti za tuto mou volbu. Před rokem 1989 byli utlačovaní lidé za své názory, ale dnes jsou utlačovaní za to, že chtějí pracovat a žít slušně. Před rokem 1989 policie chránila politiku jedné strany. Dnes chrání ty, co by měla sama trestat a zavírat.
Je mi z té naší slavné demokratické společnosti a z našich "nerasistických" politiků na zvracení.



Na další shromáždění v Litvínově pojedeme. Já, manžel, synové, jejich kamarádi, naší známí....LIDÉ, kteří žijí jako LIDĚ tuto naši podporu potřebují vidět.
A vůbec nečekám, že se cokoliv změní. Naši politici mají teplá místečka a za zády EU.
Ale na každého se vaří voda .............Jednou, pane Langer, Topolánku, Paroubku a ostatní mocní, budete i Vy a Vaše děti žít v takovém ghettu. JEJICH životní prostor se totiž bude neustále rozšiřovat a práv přibývat.
Kdybych vylovila zlatou rybku, přála bych si, aby jste se toho dočkali brzy. A Vaše ženy se z nákupu vraceli uličkou černé v ě t š i n y po pokálených schodech a zavřely za sebou počmárané a poničené dveře. Pak, aby jste stáli oba za rozbitým oknem, poslouchali hluk, nadávky a řvaní - toto lidové umění naší utiskované menšiny a pozorně hlídali, kdy se za rohem objeví Vaše ratolest, plížící se se strachem ze školy.
Opravdu si to neumíte představit, nebo máte pocit, že Praha je daleko?
Co takhle detektor lži a otázka pro Vaše muže, kteří v Janově zasahovali? Kolik z nich, myslíte, bylo přesvědčeno o správnosti svého jednání? Kolik z nich by šlo bydlet do služebního bytu, který by byl v Janově? Děkuji za JASNOU odpověď jaký rozdíl je mezi právy a povinnostmi "bílých" a "černých" ?



10 000 za 38

27. listopadu 2008 v 6:55 | jmana |  INFo
Počítadlo blogu se blíží k číslu 10 000 a to je ten pravý čas všem svým čtenářům poděkovat za vaše návštěvy a komentáře. Přeji všem kdo tento blog navštívíte krásný den a věřte, že s úsměvem jde všechno líp.

PŘICHÁZÍ NADVLÁDA CIKÁNŮ?!

26. listopadu 2008 v 19:20 O CIKÁNECH




Malý traktát o událostech v Janově dne 18. 10. 2008


Ve víru voleb a kočkování mezi kamarády pana Paroubka skoro zanikla událost,
kterou já osobně považuji za přechod od studené etnické války v České republice k té
"horké". A to incident ze soboty 18. 10. 2008 v litvínovské čtvrti Janov.
O co tedy jde. Donedávna, když se někde v médiích objevila zmínka o Litvínovu, bylo
to tak nanejvýš ve spojení s hokejem. Teď se o něm dozvídáme především v souvislosti s jeho
největším současným problémem - rostoucí cikánskou komunitou v předměstském sídlišti
Janov. Pokud máte zájem dozvědět se něco o vzniku problému. V současné době se život v
této kdysi klidné lokalitě stává téměř nesnesitelným. Lidé se bojí pouštět své děti, aby si hrály
venku, protože je bandy cikánských výrostků mlátí a okrádají. Na sídlišti je bordel, všude se
povalují injekční stříkačky a odpadky. Když si před domem zaparkujete auto, ráno ho tam
spíš nenajdete, než najdete. A když ano, tak vykradené.
Roztomilé je taky, když ráno jdete do práce, tak se vám po cestě pošklebují a obtěžují
vás opilí cikáni vylézající z heren a hospod. Ostatně není náhodou, že právě na tomhle sídlišti
se objevil onen proslavený nápis "Makejte gadžové, ať se máme líp". Tady je to opravdu
vidět. V noci se pak nevyspíte, protože vyhajaní a odpočinutí cikáni se vám za zdí až do rána
veselí při hlasité hudbě. Noční klid tady neplatí - policie ho nedokáže prosadit. Vím, o čem
mluvím, protože na sídlišti bydlí moje sestra s manželem (naštěstí už ne moc dlouho) a dva
kolegové z práce. Mám tedy tolik informací z první ruky, že jsem ztratil schopnost
humanistického nadhledu.
Místní už jsou opravdu zoufalí. Policie na sídlišti nezasahuje, protože se tam sama bojí
vkročit. Radnice problém neřeší - zřejmě ani neví jak. Masový příliv nepřizpůsobivých,
způsobil stejně masový odliv slušných obyvatel, což zvedlo ceny nemovitostí v celém okolí.
Běžní obyvatelé se tak ocitli v cenové pasti. Jejich byty jsou v podstatě neprodejné a na nové
nemají. A když už byt prodají, nekoupí ho nikdo jiný než zase cikáni - respektive realitní
kanceláře, které tam cikány úmyslně sestěhovávají. A to především z pražských Nuslí a
Karlína aby z těchto čtvrtí mohli vybudovat lukrativnější místa. Celý problém tím přesunuli
do severních Čech. Lidé z Prahy jsou pochopitelně rádi, protože čím víc cikánů v Janově, tím
méně jich bude v Praze. A tak celý problém nechává všechny (kromě místních) klidnými.
Celý sobotní incident byl nastartován událostí ze 4. 10. 2008. To se na sídliště vydala
skupinka tzv. "Ochranných sborů" Dělnické strany. Tvrdí, že tak učinila na žádost místních a
po tom, co jsem viděl, tomu i věřím. Ony ochranné sbory to byla dvanáctičlenná skupinka
skoro ještě dětí v provokativním oblečení těžce vyzbrojená letáčky. Zřejmě neměli ani anung
o tom, co bude následovat. Na tuto skupinku totiž naběhlo asi 70 cikánských hromotluků
vyzbrojených noži a holemi aby jim ukázali, kdo je na sídlišti pánem (viz. video).
Jen pro vaši informaci dodám, že onen plešoun v kožené bundě a s golfovou holí v
ruce je Vilda Matej - odsouzený vrah a známá postavička severočeského podsvětí. Místním
Romům pomáhá lichvou, ulehčuje jim život dealováním drog a jejich dívky pase aby netrpěly
hladem. Dvoumetrový hromotluk v mikině s kapucí, který všem slibuje, že je tam "rozštípe"
je opět pasák - místní mu říkají Kyky. Chlapík v bílém saku, který na konci videa omluvně
poklusává za mafiánským bossem a nechává se od něj sprdávat, je major policie Tomáš
Hrabovský. Toto myslím důkladně osvětluje, proč policie na sídlišti nezasahuje a čí zákony
tam ve skutečnosti platí.
Celý incident nezůstal bez odezvy. Děti s letáčky odjely, video dorazilo na YouTube a
tvrdší jádro se rozhodlo, že tentokrát jich přijede víc.
Na 18. 10. 2008 byla na litvínovské náměstí svolána demonstrace. Svolaly jí různé
nacionalistické organizace, ale zúčastnilo se jí i spousta běžných obyvatel Litvínova. Šli jsme
se na demonstraci podívat s manželkou, já tam měl v úmyslu fotit. Akce měla začít ve 13:30,
my tam přišli asi hodinu před začátkem. Náměstí bylo plné obrněných policistů ze zásahovky
plus jednotka na koních. Kromě nich se tam pohybovalo několik lidí od novin a cca 200
normálních obyvatel Litvínova. Po "náccích" ani stopa. Kolem půl druhé, když už jsem si
myslel, že aktivisti akci odpískali, jsem se od vedle stojící novinářky dozvěděl, že se
shromažďují na nádraží a tak jsme se tam vydali. A tam opravdu byli… asi tak 200 až 250
hodně (zhusta ještě "náctiletých") mladých lidí, včetně velkého počtu dívek.
Jako asi většina z nás jsem měl všechny ty různé nacionalistické spolky (včetně jejich
anarchistické opozice) zařazené někam do škatulky "magoři, co se rádi perou" a spíš spojené s
negativními pocity. Proto mě překvapilo, jak se chovali tiše a spořádaně. Megafonem
oznámili celému svému shromáždění, aby ještě nikam nechodili, že čekají na vlak z Plzně,
odkud přijede další skupina. Potom se začali s lidmi od antikonfliktního týmu domlouvat,
kudy na náměstí dojdou, aby neohrozili dopravu. Po asi dvaceti minutách se vydali na cestu.
Po cestě se zastavili a počkali na další skupinu přicházející z jiné strany. Video z jejich
nástupu a pozdějších událostí na náměstí Míru (v této souvislosti to jméno zní legračně) si
můžete prohlédnout na YouTube.
A nemá smysl si zastírat pravdu, obyvatelé Litvínova je cestou na náměstí zdravili a
tleskali jim.




Tímto článkem končím rubriku o cikánech, protože čeho moc, toho je moc. Všichni o tomto problému vědí a nikdo nic nedělá. Moje trpělivost přetekla a psát o problémech zvaných CIKÁNI asi nestačí a je čas konat . . .





Drobeček

23. listopadu 2008 v 19:06 | Jmana.blog.cz |  OBRÁZKY
Myslím si, že tyto snímky nemusím komentovat snad jen že / sděláno v SSSR - balšoje /

Jen hlupák by jel do Opavy

23. listopadu 2008 v 19:00 | Jmana.blog.cz |  OBRÁZKY

Rasismus

17. listopadu 2008 v 21:28 | Michal Malý |  O CIKÁNECH

Vypíchni tý bílý svini oči! Aneb rasismus v Čechách.

Maticní ulice. Stejne mrize jsou kolem detského hriste v Karlíne. Ty mríže chrání cikánské deti pred bílými, nebo naopak?
Romští i neromští bloggeři, redaktoři i zahraniční politici píší a hovoří o rasismu v Čechách. O tom, že jsou cikáni jeho obětmi. O diskriminaci cikánů v Čechách. O té druhé diskriminaci však všichni mlčí.


Jak je to tedy doopravdy? Pokud je někde pochod vyholených lebek, jsou toho plné noviny a televize. Pokud starosta vystěhuje cikánské neplatiče z rozpadajícího se domu do luxusních plně vybavených buněk, je obviněn z rasismu. Pokud radnice vystěhuje z bytu neplatiče bez toho, aby mu poskytla náhradní bydlení, je vše v pořádku. Dluží a je nepřizpůsobivý. A bílý. Pokud je ale cikán, pak je to rasismus. Přitom jsou důvody vystěhování stejné. Nehrajme si na nerasismus tím, že o cikánech píšeme jako o Romech. Cikán je cikán. Leckdy tak o sobě hovoří oni sami. Kdo není cikán, je gadžo. Nebo bílej. Nebo bílá svině. Případným moralistům doporučuji návštěvu Chánova, Teplic, Karlína, lépe však několikaletý pobyt v uvedených lokalitách. Návštěvu některé z hospod na "konfliktním" území, nebo návštěvu diskotéky Harlem v Karlíně. Pokud přežijete bez úhony (v lepším případě té slovní), pochopíte. Nehrajme si na nerasismus tím, že nebudeme psát o příčinách, nebo tím, že nebudeme psát o projevech rasismu ze strany cikýánů.

Když majiteli obchodu dovnitř vstoupí bezdomovec či člověk, o němž lze od pohledu předpokládat, že se zaobírá drobnými krádežemi, vystartuje ochranka nebo další personál a z metru dotyčného budou hlídat a sledovat. Pokud vstoupí banda cikánských dětí, z nichž většina bude odvádět pozornost, aby jedno mohlo (ne vždy) krást a a majitel se zachová stejně, pak půjde o projev rasismu. Proč? Proč najednou majitel obchodu není opatrný, ale je rasista?

Bydlel jsem nějakou dobu v Karlíně. Větší kumulace cikánského obyvatelstva a enormní kumulace zastaváren. Abnormálně vyšší počty vykradených aut a "drobných" krádeží než v jiných pražských čtvrtích. Kdo nosil do zastaváren rádia, z nichž ještě visely vytržené zbytky drátů, ví každý, kdo jen Karlínem prošel a nahlédl do některé ze zastaváren výlohou. Před Karlínem jsem jsem žil přes deset let v severočeské Kadani (18 % romského obyvatelstva). Několikrát jsem se byl podívat i v Chánově u Mostu. V Kadani bylo plno hospod. Plno pracovitých a poctivých cikánů, ale i plno těch druhých. Ti pracovití cikáni chodili do kterékoli z těchto hospod a nikdy neměli problém, nikdo jim nikdy neřekl "černej" a neseděli u izolovaného stolu. Ti ostatní cikáni chodili do té své hospody. Pokud tam omylem vkročil člověk, který nebyl cikán, nebo chcete-li Rom, v lepším případě slyšel "tahni bílej".

V Karlíně jsem se s rasismem setkal. K mému překvapení s jeho docela fyzicky brutální formou a navíc ze strany dětí. Cikánských dětí. detsky_rasismus.jpgNejen vůči bílým dětem, ale i vůči důchodcům, kteří neměli šanci na obranu.... V Karlíně na náměstí bylo dětské hřiště a mělo svého hlídače. Jak se na hřiště začaly stahovat cikánské děti, tak to hlídač i lavičky a prolézačky přestávaly zvládat. Po čase se objevilo nové, železobetonové vybavení, zmizel hlídač a hřiště bylo obehnáno železným plotem. Prý pro blízkost rušné silnice. Plot ale připomíná vězeňskou klec. Na hřiště se vrátili děti. Cikánské. Bílé nemají nárok. Pokud nevěříte, vezměte své bílé dítě a zkuste na hřiště vstoupit. Na vlastní nebezpečí. V lepším případě uslyšíte táhni bílej. To není rasismus?

Ze zdevastovaného Chánova jsem v roce 1991 udělal rozsáhlou fotoreportáž a chanov_res.jpgvypracoval několikastránkové podklady a předal ministru práce a sociálních věcí s požadavkem, aby se řešením cikánské otázky vláda zabývala. Neučinila tak a neučinila tak ani žádná jiná za 19 let od listopadu 1989. Takto vypadal Chánov v roce 1991 a vypadá i dnes. chanov1_res.jpgchanov1_res.jpg Haldy odpadků kolem domů, v nich hejna krys. A v tomto prostředí si hrají cikánské děti. Jiné podmínky než luxusní dětské hřiště v Karlíně, že? Vytrhané kuchyňské linky, vany a záchodové mísy a následně prodané v bazarech. Město Chánov opakovaně opravilo. Z našich daní. Nikdo v Chánově nájemné neplatil... chanov2_res.jpg
Kousek za Kadaní jsem v letech 1988 - 90 pracoval jako stavbyvedoucí na melioracích. V partě jsem měl minipartu cikánů z Rohozce. Nikdo nemakal tak jako oni. Tak dobře a tak poctivě. Nedal jsem na ně dopustit. Když jsem v terénu jednou ztratil peněženku, za chvíli s ní jeden z nich přiběhl a nechyběla ani koruna. Přitom tenkrát, v roce 1988 , bydleli ve stejných podmínkách, jako cikáni v ghettu na Slovensku, jehož fotky jsou u tohoto blogu. Prostě u cikánů je to stejné jako u nás. Jedna část chce pracovat a nekrade, druhá nechce pracovat, případně krade. Monitoruje se kriminalita mladistvých, mužů, žen, recidivistů. Podle toho se více méně přizpůsobují preventivní a profylaktická opatření. Monitorovat kriminalitu romského etnika je ale sporné. Mohlo by se jednat o projev rasismu.

V Karlíně jsem měl oblíbenou hospůdku. Často jsem tam sedával s Pavlem u jednoho stolu. Byl Rom. I když Rom a cikán je jedno a to samé, sám říkal o sobě, že je Rom a že do těch karlínských zastaváren chodí cigoši co kradou. Pavel celý život dřel jako soumar a perfektně vychoval děti. Dvě děti. Všichni pracovali. Před dvěma roky umřel na rakovinu. Půl roku před zaslouženým důchodem. Bylo mi z toho smutno, byl to dobrej chlap.

Když někde dostane cikán facku, jsou toho plné noviny. Nebo když nedostane práci. Je to přece "in", boj proti rasismu. Když ale dva cikáni téměř ulučou gadža k smrti jen proto, že je bílý a chtějí mu vypíchat oči a pak je cikánský policista kryje a vyhrožuje postiženému smrtí, pak se v tisku objeví minizprávička a redaktor dodnes hrůzou nespí, zda nedostane předvolání k soudu za propagaci rasismu. To je populismus a zastírání neschopnosti vlád od roku 1989 tento problém řešit. Za devatenáct let neměla ani jedna z vlád jediné zasedání, na kterém by tuto problematiku řešila. A alespoň zčásti vyřešila.Ta zpráva o napadení "bílého cikány" vyšla malinká v jediném mediu a ostatní ji nepřevzala. Oběť byla napadena jen pro bílou barvu pleti. Cikáni ji brutálně stkoukli, zkopali a snažili se jí vypíchnout oči. Fakticky šlo o lynčování. Ptal jsem se na okolnosti pár známých kriminalistů. Ze strachu, aby je pak někdo neobvinil z rasové nesnášenlivosti odmítali hovořit. Jen mi řekli, že od listopadu 1989 nezaznamenali tak brutální útok, který by byl veden proti cikánovi. Proti bělochovi k němu došlo a nebylo to asi poprvé. Psát se o tom ale nesmí.

Exstarosta Čunek drive1.jpgdrive2.JPGvystěhoval cikány devastující dům do komfortně vybavených buněk. Na prvních dvou fotografiích vidíte, jak bydleli cikáni ve Vsetíně dříve a jak zdevastovali majetek města. Na dalších 3 fotografiích vidíte, kam je pan Čunek přestěhoval. Přesto čelil obvinění z rasové diskriminace!
nyni1.jpgnyni2.JPGnyni3.jpgVysloužil si ostrou kritiku demagogických bojovníků proti rasismu. Jak tento problém řeší naši sousedé na Slovensku, jsem měl možnost vidět před několika týdny na vlastní oči - viz fotografie v příloze blogu. Zacvičilo to se mnou, protože podmínky, ve kterých tam cikáni bydlí, jsou otřesné. Rozpadající se chatrče bez vodovodu a kanalizace, byť na každé je satelit. Pokud si fotky prohlédnete detailněji, zjistíte, že obyvateli nejsou jen cikáni (i když jich je většina), ale i bílí.

Ten samý večer po návratu z bezpečné vzdálenosti ghetta na našem hotelu hrála v kolibě cikánská kapela. Byli hrozně fajn a seděli a povídali jsme si nimi se ženou přes hodinu u jednoho stolu. Neměl jsem nejmenší obavu o foťák nebo o peněženku, i když jsem se u ghetta pár hodin před tím zamkl v autě. Z opatrnosti, nikoli z rasismu. Ptal jsem se jich, jak je možné, že na Slovensku taková ghetta existují. Smáli se, že je to normální a že čím víc na východ, tím je jich víc. kapela_res.JPGKapelník mi řekl, že je ženatý a má tři děti, víc by prý neuživil. Aby uživil ženu a studium jeho tří dětí, přes den maká a po večerech hraje. Řekl, že těm v ghettu to tak prostě vyhovuje. Mají deset dětí a žijí z dávek. Z dávek, na které ostatní vydělávají. Smál se, že v Čechách jen mluvíme a oni si umějí udělat pořádek a nikdo si nestěžuje. Ani v ghettu, ani v zahraničí. O nás se ale píše po celém světě kvůli jedné zdi v Matiční ulici.

Ptal jsem se, jak je něco takového jako toto ghetto možné. Odpověděl mi, že tam jsou ti, co kradou a nechtějí pracovat. Cikán necikán. Ale nejvíc prý kradou cikáni. Přístupová cesta k tomuto "ghettu" začínala na hlavní silnici dvěma moderními a dobře zařízenými rodinými domy. Ty dva domy patří také cikánům. Realitním makléřům daného ghetta. Vlevo od těch domů byl "konzum", vpravo radnice. Obyvatelé ghetta podle místních zajdou jednou za měsíc na radnici, vyinkasují sociální dávky, v těch dvou domech odevzdají "nájemné za ghetto" a zbytek utratí v konzumu. Cikán necikán. Je to rasismus?

Neměl jsem sebemenší problém uprostřed vesnice plné domorodců v Keni. Neměl jsem problém v Karlíně ani v Kadani, kde jsem měl souseda cikána (moc fér chlapa) a často k němu domů chodil "na pokec". Nemám problém, když jsem v obchodě s manželkou a nahrne se tam banda cikánských dětí. Jen si stoupnu za manželku a hlídám ji kabelku. Kdyby přišlo pět černochů, nemám pocit, že bych měl něco podobného udělat. Jsem opatrný, nebo rasista?

Neházím cikány, nebo Romy, chcete-li do jednoho pytle. Poznal jsem, že jsou to lidé emotivnější než my, a že jsou mezi nimi stejně jako mezi bílými dobří a špatní. Proč se ale píše o rasismu gádžů vůči cikánům a o rasismu vůči gádžům se nepíše? To se nesmí? Redaktor by přišel v rámci populistického boje proti rasismu o místo?

Nepopírám, že se v této zemi občas nevyskytne projev rasismu. Ale těch projevů je mnohonásobně méně, než v USA či Anglii, kterých jsme terčem kritiky. A jsou oboustranné, ne jenom proti cikánům, ale i proti bílým. Proč když radnice vystěhuje neplatiče, je vše v pořádku a když je neplatič cikán, nebo chcete-li Rom, jde o rasismus? Proč jsem byl jen jednou a naposledy v cikánské hospodě v Chánově a proč jsem neměl problém jít opakovaně na černošskou diskotéku v Keni? Proč bych neměl problém jít na pivo (pokud by šel) s bloggerem Patrikem Bangou, či Pavlem z Karlína, pokud by byl naživu, ale na diskoteku Harlem bych nešel? Protože přistupuji k lidem podle toho, co jejich chování, oblečení a to, jak působí vyzařuje a ne podle barvy pleti.

Jsem opatrný, nebo rasista?

Přikládám serii fotografií o tom, jak se s touto problematikou vypořádali na Slovensku. Většinu těch fotek nechávám bez komentáře. Přiznám se, že když jsem viděl v jakých podmínkách bydlí cikáni na Slovensku, měl jsem sladko v ústech. I na mě to bylo moc. Na druhou stranu ale nemohu souhlasit s tím, jak mnozí cikáni beztrestně devastují městský majetek. Nemohu souhlasit s tím, že se demagogicky píše o diskriminaci cikánů ale o tom, že mnohdy daleko brutálnější projevy rasismu jsou ze strany cikánů vůči "bílým" spoluobčanům se nesmí psát.
DSC_0131.JPG
Vlevo "konzum" a hned za ním hospoda, vpravo bydlí dva cikánští realitní makléři, kteří oblast "spravují" a padesát metrů od nich je radnice, kam se chodí pro "dávky"

DSC_0133.JPG

DSC_0135.JPG

DSC_0137.JPG

DSC_0140.JPG

DSC_0145.JPG

DSC_0146.JPG

DSC_0147.JPG

DSC_0148.JPG
Byli jsem prozrazeni, protože pohledy nenaznačovaly nic dobrého, zamkl jsem se v autě a pak se pro jistotu přemístil na "bezpečnější" místo. Omlouvám kvalitu některých fotografií, byly pořízeny "z bezpečí" 1000 mm teleobjektivem za zhoršených světelných podmínek a navíc bez stativu, tedy "z ruky".
DSC_0150.JPG
A jde se nakupovat. Co asi a za co? Jinak, hospoda je za rohem.

DSC_0152.JPG

DSC_0155.JPG
Není voda, plyn, ale satelit nikde nechybí.

DSC_0158.JPG
Prostředí dělá své. Co myslíte, jak a kde budou tyto děti žít až dospějí??

DSC_0168.JPG
Když není okno a na okno,řešením jsou kameny nebo tvárnice.....


DSC_0169.JPG

DSC_0170.JPG
Jak jsem psal, hospoda je za rohem. A jako mýtná brána 2 domy realitních makléřů (také cikáni). Trochu rozdílné podmínky bydlení, že?

DSC_0172.JPG
DSC_0178.JPG

DSC_0182.JPG
Když je to tak jak to je, pak se tady nikdo netrápí ekologií spalování tuhých paliv. Ostatně, topí se tu vším, co hoří......

DSC_0183.JPG
Takto žijí cikáni na Slovensku z dávek. Tedyz peněz daňových poplatníků...........


DSC_0187.JPG
No a takto, 200 metrů vedle žijí cikáni, kteří pracují. Žijí za své vydělané......


DSC_0199.JPG
Latrín je dost. Jak je vidět, často slouží jako diskusní fórum.
DSC_0205.JPG

DSC_0208.JPG

DSC_0210.JPG

DSC_0213.JPG

DSC_0220.JPG

DSC_0248.JPG


DSC_0151.JPG

DSC_0252.JPG

DSC_0253.JPG
Pana Čunka pro jeho kauzy stran financí a spol nemusím. Nicméně, za přestehování cikánů ze Vsetína by zasloužil cenu za humanitu a ne kritiku. Ostatně, nejen ze Žatce, ale i z ostatních měst republiky spustili cikáni "povyk" že chtějí být přestěhováni za stejných podmínek. Za peníze státu. Tedy za naše.... To, že USA majípresidenta mulata neznamená, že u nich není rasismus. Naopak. To, že někteří u nás poukazují na rasistický útlak cikánů či jejich diskriminaci neznamená, že tomu tak je. Nebo že neexistuje obrácená diskriminace. Nicméně to, že problém neřeší ani vlády ani romští aktivisté znamená dvě věci - dále budeme platit devastatci městského majetku a její opravy z našich daní. Problematika bude narůstat geometriskou řadou, protože bez ohledu na barvu pleti, rodiny, které poctivě pracují mají jedno až tři děti, protože víc neuživí. Ti, kteří žijí z populistických darů pana Paroubka či Ratha, tedy z přídavků a dávek mají dětí 6 - 8. ale abych byl spravedlivý, tento problém ignorovaly všechny polistopadové vlády, tedy i vláda ODS a pravicových koalic. Pokud si vezmete kalkulačku, pak zjistíte, že za 40 let bude polovina obyvatel ČR žít z dětských přídavků a sociálních dávek....... JE VÁM TO JEDNO?Pak ale budou sociální dávky z platu 80%..... a polovina z těch, kteří budou pracovat budou policisté, aby tu bylo bezpečno....



Michal Malý|pondělí 10. listopad 2008 09:04

Pár hustejch vtípků

13. listopadu 2008 v 8:31 | jmana.blog.cz |  VTIP
Přijde holčička do drogerie a chce prezervatív.
My prodáváme prezervativy jen dospělým
a tobě ještě teče mléko po bradě."
"To není mléko."
.....................................................................................................................................................
Paní učitelka zadá dětem úkol aby složily básničky se slovy
jáma a rýč.
Další den se nikdo nehlásí jenom Pepíček.
Paní učitelka ho teda vyvolá.
Pepíček říká:
"Na zahradě máme jámu a v ní šuká táta mámu
a já stojím u rýče, kurva do piče to mám ale rodiče!!!!!"
................................................................................................................................................
Paní Novákové přivezli uhlí.
Vykloní se z okna jen v podprsence a ptá se, co to bude stát.
"Dvanáct stovek, paničko."
Paní Nováková vyhodí kozu z podprsenky a ptá se:
"A nějaká sleva by bejt nemohla?"
"Kdepak paní, to nejde."
Jde tedy dolů jen ve spodním prádle,
otevře, začne se nakrucovat, popotahuje kalhotky,
až jí jsou chloupky vidět a znovu škemrá:
"No tak, chlapci, pojďte na skleničku, dohodnem se na ceně."
"Ne, ne, paní Nováková, to nepůjde.
My už jsme dnes promrdali tři fůry."
....................................................................................................................................................
Pane doktore, mam strašně horlivého muže, který to všude chce.
Na tom není nic zlého, aspoň má o vás zájem.
Právě včera jsem stála u pračky, on přiskočil a zezadu...
Co je na tom tak divného?
Pane doktore, nehněvejte se, ale v Tesku?
.................................................................................................................................................
Přijdou dvě přítelkyně na nudynu, vysvlečou se a ta jedna praví:
Vyholila jsem se dole, abych byla přitažlivější.
Ta druhá jí říká:
Tak si dej kozy trochu na stranu, ať je to vidět.
......................................................................................................................................
Ženská si stěžuje veterináři, že její dobrman na ni vždycky skočí
a sexuálně ji obtěžuje, když přijde domů z práce:
"Nedalo by se s tím něco udělat?"
"No, mohl bych ho vykastrovat, to by pak už žádné sexuální touhy neměl."
"Ale to je hrozně kruté.
Nemohl byste mu zastřihnout drápy a udělat něco s jeho dechem?"
.................................................................................................................................................
Přijde starší frajer do lékárny, roztáhne dlaň a povídá:
"Pět."
Lékárník na to: "Jakých pět?"
"Pět Viager - budu mít doma mejdan a pět slečen."
Druhý den přijde zas a roztáhne obě dlaně.
"Cožé, deset?" vykřikne lékárník.
"Ale ne, jen mast na ruce. Nepřišly ..."

Co dělat, když potřebuješ prachy

6. listopadu 2008 v 19:10 VTIP

Synáček ze vsi od Kyjova studuje v Praze na univerzitě a dojdou mu prachy.
Přemýšlí, jak by je získal a zatelefonuje domů:
- "Táto, představ si, u nás na škole otevírají kurs pro psy, kde je učí mluvit!"
"Tož,nekecej...A co to obnáší?" diví se otec.
- "No pošli Alíka a 15 tisíc a já ho nechám zapsat." kuje železo syn.
Prachy dorazily a mladý je zas na pár měsícu v pohodě. Jenomže, po čase
dojdou prachy znovu a nezbývá, než tátovi volat znovu.
- "Alík? Ten mele páté přes deváté, to už se nedá poslouchat," vypráví zvědavému otci,
- "ale představ si tati, že u nás na fakultě otevírají kurs, kde učí psy číst!"
"Tož kurňa, když už Alík mluví, tak ať umí i číst!" furiantsky na to otec.
- "Výborně tati, pošli 25 táců a já Alíka přihlásím," uzavírá syn.
Na konci školního roku mladému nezbývá, než odjet domů. Co teď? Tak psa zastřelí.
Doma se táta hned ptá: "Tak kde máš Alíka?"
- "Ale táto, představ si. Dneska ráno si u snídaně čteme noviny a říkám
Alíkovi: 'Tak dneska jedem dom', on složí noviny a říká: 'To jsem
zvědavej, jestli mě zas táta vezme s sebou, až půjde do lesa šukat starou
Pokornou..."
Táta zrudne a skočí klukovi do řeči: "Doufám, žes ho zastřelil, hajzla prolhanýho!"
- "Si piš, tati..."

Jak vzniká černoch

3. listopadu 2008 v 21:34 | těžko říct, jestli ta holčina má všech pět pohromadě |  DOBRÝ TIP